Karel Kilián|1
Karel Kilián
Karel Kilián|4
Karel Kilián|34
Karel Kilián|10
Markéta Mikešová|17
Karel Kilián|21
Karel Kilián|56
Karel Kilián|14
Markéta Mikešová|50
Karel Kilián|9
Lukáš Václavík|66
Karel Javůrek|41
Čím dál víc zákaznických center spoléhá na to, že prvotní kontakt s klientem zastane místo lidského operátora chatbot nebo voicebot. Jak tato centra fungují?
| Jan Spěšný
Karel Kilián|7
Karel Javůrek
Karel Kilián|12
Karel Kilián|6
Karel Kilián|18
Karel Javůrek|20
Filip Kůžel|1
Jiří Černý|22
Patrik Borýsek|64
Lukáš Václavík|38
Karel Kilián|51
Karel Javůrek|2
Hrozba toho, že většina obchodů zůstane zavřená i v prosinci, anebo opakování podobného scénáře kdykoli po Novém roce nutí i obchodní centra přemýšlet o vstupu do on-line světa. Zatím to bývá převážně první, opatrné testování tohoto způsobu prodeje.
Martina Patočková|8
Petr Melechin|1
Karel Kilián|3
Podobná témata: Zvířata, Čas, Volby, Mars, WhatsApp, Terorismus, Tranzistory, Fintech, Ryzen, Analytics, UPC, Hacking, SpaceX, Investice, Alphabet, Logistika, iWant, Volvo, Hudba, filmy, seriály, Airbnb
Jak zálohovat fotky z mobilu
Velký test levných chytrých hodinek
Test 16 powerbank s kapacitou 10 000 mAh
Ověřené aplikace pro vzdálenou podporu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.