Second Life

Přečtěte si o tématu Second Life. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Second Life, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Second Life.
Zuckerbergovo metaverzum je zatím tak špatné, že jej nechtějí používat ani jeho zaměstnanci | obrázek: Mark Zuckerberg / Facebook

Zuckerbergovo metaverzum je zatím tak špatné, že jej nechtějí používat ani jeho zaměstnanci

**V interním oběžníku šéf metaverza v Metě přiznává, že jeho hlavní aplikaci nechtějí používat ani lidé z vývoje. **Horizon Worlds trpí řadou chyb, špatným výkonem nebo neslavně vypadající grafikou. **Ani po výzvě od šéfa metaverza zaměstnanci aplikaci příliš nepoužívají, takže je management musí donutit.

Petr Urban|61

MetametaverseVirtuální realita
Snažíme se odpovědět na otázku, co je metaverse. Jasné to stále není, ale už známe mantinely

Snažíme se odpovědět na otázku, co je metaverse. Jasné to stále není, ale už známe mantinely

Mark Zuckerberg nám maluje budoucnost ve virtuálních světech, do kterých přesuneme ten náš reálný. Prozatím jde ale spíše o abstraktní představy, které naráží na technické, etické i filozofické překážky.

| Stanislav Janů

metaverse
Nvidia představila Pegasus: Mozek pro váš příští autonomní vůz s výkonem 320 bilionů operací za sekundu

Nvidia představila Pegasus: Mozek pro váš příští autonomní vůz s výkonem 320 bilionů operací za sekundu

** Pegasus je počítač s rychlostí 320 bilionů operací za sekundu ** To už je dost na plně autonomní vůz ** Myslí si to i Deutsche Post a příští rok vyjedou její robotické dodávky

Jakub Čížek|32

AutomobilyNvidiaReportáže
10 služeb Googlu, které se nepovedly

10 služeb Googlu, které se nepovedly

Google za posledních deset let vypustil do světa ohromné množství služeb, nicméně stejný balík více či méně oblíbených aplikací také nadobro ukončil. Zavzpomínejte na deset z nich.

Tomáš Heřmanský|75

Nvidia: Fotorealistická virtuální realita změní internet

Nvidia: Fotorealistická virtuální realita změní internet

Nvidia označuje svůj RealityServer za třetí převratný počin v dějinách internetu, který jej změní podobně, jako příchod hypertextu či zvuku a videa. Z pasivního diváka se stane tvůrce obsahu.

Adam Vágner|7

Gartner tvrdí: počítačová myš vyhyne do pěti let

Gartner tvrdí: počítačová myš vyhyne do pěti let

Podle analytika společnosti Gartner má počítačová myš zmizet z našich stolů během pěti let. Počítače máme v budoucnosti ovládat pomocí gestikulace.

Adam Vágner|49

Týden v IT: Vynucená instalace SP3 pro Windows XP

Týden v IT: Vynucená instalace SP3 pro Windows XP

Internetoví titání Yahoo a Google sužují nepříjemné starosti. Microsoft spustí automatické instalace SP3 pro Windows XP. Vyzpovídali jste zástupce i-legálně.cz.

Jan Sedlák|5

Oblast počítačové zábavy a herní platformy naleznou návštěvníci Digitexu 2007 nově ve třech pavilonech – D, F a X

Oblast počítačové zábavy a herní platformy naleznou návštěvníci Digitexu 2007 nově ve třech pavilonech – D, F a X

Po loňském výrazném úspěchu digitexového projektu Developer Point přichází v letošním roce tato akce v inovované podobě pod názvem GAME LIFE powered by HP Pavilion.

tisková zpráva|1

IBM pomáhá vývojářům vytvářet společenské sítě

IBM pomáhá vývojářům vytvářet společenské sítě

Armonk, New York, 21. března 2007 — Společnost IBM (NYSE: IBM) oznámila nové prostředky, které mají pomoci vývojářům s vytvářením společenských sítí, v nichž mohou těsněji spolupracovat a rychleji vyvíjet software.

tisková zpráva

IBM odhaluje pět inovací, které v příštích pěti letech změní naše životy

IBM odhaluje pět inovací, které v příštích pěti letech změní naše životy

Společnost IBM zveřejnila přehled inovací pod názvem IBM Next Five in Five, které mají potenciál v příštích pěti letech změnit to, jak lidé pracují, žijí a baví se. Seznam vychází z tržních a společenských trendů, od nichž se očekává, že by mohly ovlivnit naše životy. Tento seznam se také opírá o technologie vznikající v laboratořích IBM po celém světě, s jejichž pomocí bude možné tyto inovace uskutečnit.

tisková zpráva

Online hry: cesta k penězům

Online hry: cesta k penězům

Online hry jsou fenoménem dnešní doby. Zatímco desítky a stovky miliónů lidí po celém světě je nadšeně hrají, odborníci kroutí hlavami a studují tento fenomén moderní doby. Ale co jsou online hry vlastně zač? Odkud se vzaly? Jsou k něčemu dobré? Dá se na nich vydělat? Spousta otázek, na které najdete odpovědi v tomto článku.

Martin Boček|20

3DMark - historie a současnost testování grafických karet

3DMark - historie a současnost testování grafických karet

Nejpoužívanější program pro testování výkonu grafických karet dospěl před časem už ke své páté generaci. Projděme se na chvilku historií a představme si jednotlivé verze tohoto populárního benchmarku.

Jan Šindelář|37

Celebrity se připojují ke společnostem Intel a eBay při podpoře ochrany životního prostředí

Celebrity se připojují ke společnostem Intel a eBay při podpoře ochrany životního prostředí

PC podepsaná Robertem Redfordem a Stevenem Tylerem budou vydražena na eBay pro dobročinné účely

tisková zpráva

IBM zakládá vývojové centrum pro IBM eServer xSeries na Tchajwanu

IBM zakládá vývojové centrum pro IBM eServer xSeries na Tchajwanu

První centrum pro xSeries mimo Spojené státy je oceněním vývojových a výrobních schopností Tchajwanu

tisková zpráva