dobrý den, řeším sms na vyúčtování od O2, které mi začaly před pár měsíci pravidelně chodit a přitom nejsou moje. Zpočátku mě to dost vyděsilo a běhala jsem na pobočku zjišťovat, co se stalo, že mám tak vysoké vyúčtování. Bylo mi vždy sděleno, že se jedná o omyl, že uváděné vyúčtování ani sms mi nepatří. Vyžádala jsem si vždy o tom potvrzení. Když se to stalo potřetí, poslali věc k vyřízení někam dál. Ozvala se paní z O2, aby mě vyzpovídala a dozvěděla se, co už jsem osobně hlásila na pobočce. Nakonec to pro O2 skončilo tímto : "Vážená paní Štěpánková, dle telefonické dohody Vás informuji, že na základě prověření přes technickou podporu a oddělení pohledávek bylo potvrzeno, že Vaše telefonní číslo xxx xxx xxx není uvedeno jako kontaktní pro zasílání SMS zpráv o vystavení vyúčtování jiné společnosti." Takže nic se nezměnilo, sms s vyúčtováním, které není moje mi chodí pravidelně každý měsíc. Nechci to tak nechat. Máte s tím někdo zkušenost, už jste to řešili? Kde si mám stěžovat? Nechci se s tím smířit.