» Poradna » Programy

Nemohu odstranit hlášku z kalendáře Thunderbird

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

Dobrý den. V kalendáři Thunderbirdu jsem odstranil položku události z února, přesto se mi po spuštění Thunderbirdu neustále objevuje hláška, že položka byla již na serveru změněna a smazání této položky způsobí ztrátu provedených změn na serveru. Jsou u hlášky dvě tlačítka, Zapomenout mé změny a aktualizovat, pokud tuto potvrdím, hláška opět naskočí. Druhé tlačítko je Smazat, pokud toto použiju, hlášku smažu, ale při opětovném otevření Thunderbirdu či synchronizaci kalendáře hláška opět naskočí. Zkoušel jsem restartovat Thunderbird, odinstalovat a opět instalovat, hláška stále naskakuje a nemohu se jí zbavit. Poraďte prosím co s tím. Děkuji.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Linux Chrome 61.0.3163.79

Smázni (raději přejmenuj) složku profilu TB.Pak bude ale nutno vše znova nastavit (účty)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

OK, díky za radu, ale to asi ten problém nevyřeší. Já totiž potřebuji do nového profilu importovat data z kalendáře, protože o ně nechci přijít, ale zřejmě importuji i tu chybu. Zkusil jsem to, hláška naskakuje dále. V chybové konzoli je tato zpráva Lightning: [calGoogleCalendar] Deleting item V 8 hod u Bublika failed:2152334338: [object Object] gdataCalendar.jsm:637, a varování Lightning: [calCachedCalendar] Unable to perform playback action delete to the server, will try again next time (6gsm2e9nckqm8b9gcop6cb9k6gsj4bb16oo36b9o6op38opi64p68e9i74@google.com,[object Object]) calCachedCalendar.js:595, což mi celkem nic neříká. Nevím, který soubor v profilu to dělá a jak to odstranit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 89.0.4389.114

Zruš synchronizáciu s Google účtom. A potom skús odstrániť. Chyba totiž nie je u teba, ale na tvojom cloud účte Google, kde sa to uložilo. Pokiaľ odstrániš a dáš synchronizáciu - asi to tam budeš mať opäť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

OK, díky za radu. Synchronizaci s Google jsem zrušil, nic... Ne že bych byl úplně nepolíbený IT, ale potřeboval bych nějakou polopatickou informaci, jak to smazat v Googlu. V Thunderbirdu mám kalendář a ten samý v mém mobilu s Androidem, a potřebuji údaje mezi sebou synchronizovat. Kalendář je samozřejmě i na účtu Googlu, ale i když synchronizace je zrušena, hláška nabíhá pořád. Je to otravné, při každém otevření poštovního klienta mi naběhne, já smažu a tak pořád dokola. Proto bych ocenil radu, jak se toho zbavit. Kompletně rušit kalendář nechci, protože tam mám spoustu upozornění do budoucnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

Děkuji za příspěvek, ale nechápu.... V prostředí kalendáře se umím pohybovat, ale co neumím, je odstranit hlášku o položce, která byla již dávno odstraněna. Takže bych spíše ocenil přímý návod, jak se dostat k té hlášce a jak ji smazat. Ale i tak děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 89.0.4389.114

Upresni - cez Thunderbird ideš na poštový server gmail? Ak áno - tak si to oprav priamo tam. https://support.mozilla.org/cs/kb/thunderbird-sluzba-...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

Díky za příspěvek, ale tady jsme si asi neporozuměli. Používám Thunderbird jako poštovního klienta, ale účet gmail pro stahování zpráv v něm nemám vůbec zaveden, používám jiné poštovní servery. Ale mám v Thunderbirdu kalendář, který je propojen s Googlem, a ten samý kalendář mám i v mobilu s Androidem, údaje v kalendáři jsou po zadání položky synchronizovány ve všech zařízeních. A teď - v kalendáři již nemám položku, na kterou mi stále chodí do PC hláška při každém přihlášení, a já nevím, jak to smazat, jak se toho zbavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 89.0.4389.116

tak asi mas. Vymaz udalost z kalendara a "hlaska" nech to je cokolvek ti chodit prestane. GGl kalendar v TB pouzivam uz tak 5 rokov a to co opisujes je nemozne. Potom zmen sposob synchronizacie TB-gcal, lebo je ich viac a podla verzie TB niektore funguju lepsie ine horsie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

Problém je v tom, že ta událost již v kalendáři není, ale přesto mi pořád chodí hláška, že položka na serveru byla již změněna a smazání položky způsobí ztrátu provedených změn na serveru. Mám dvě možnosti: 1. zapomenout mé změny a aktualizovat, to když odklepnu, hláška se mi hned vrátí, 2. smazat, to když odklepnu, tak hláška zmizí, ale při další synchronizaci dat kalendáře či otevření Thunderbirdu opětovně naskočí. Thunderbird používám také již moře let a nikdy se mi nic podobného nestalo. No prostě pořád nevím, jak z toho ven.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 89.0.4389.116

tak zrus kalendar a sprav novy, neexistuje aby ta obtazovala neexistujuca hlaska, niekde mas udalost s nastavenym unlimited opakovanim alebo neviemco.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

OK, není problém zrušit kalendář a pořídit nový, ale já v něm mám spoustu událostí do budoucna (které nechci ručně předělávat). A když exportuji kalendář a potom importuji třebas i do nového profilu, tak s tím natáhnu i tu hlášku. Udalost s nastavenym unlimited opakovanim - nic takového v nastavení nevidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 89.0.4389.116

nainstaluj TB na iny PC, zosynchronizuj kalendar ci to bude robit aj tam. Ak bude, tak nieje ina moznost, iba ze mas nastavenu udalost ktora sa ti zobrazuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

Vyzkoušel jsem vše možné, natáhnul kalendář i do mého profilu na PC manželky a je pravdou, že tam ta hláška nenaskakuje. Nevím proč, ale v mém PC se to stále obnovuje a nevím, jak to smazat. Není to fatální, ale otravné, při každém spuštění Thunderbirdu či synchronizaci kalendáře ji musím smazat. V kalendáři tato událost již není a nemohu přijít na to, proč mi k již neexistující události stále skáče hláška.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 89.0.4389.116

tak ked na inom PC ti to vratane posty vsetko funguje, tak odinstaluj BT, zmaz nastavenia, nainstaluj spet. Neviem ako sa zalohuju cisto iba maily, lebo som to nikdy nerobil - nepotrebujes ak pouzivas IMAP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

Děkuji moc za rady, vyzkoušel jsem snad vše, nakonec pomohla přeinstalace Thunderbirdu. Mějte se a ať se daří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 93.0

Mne pomohlo toto: Open the Calendar tab in Thunderbird, so that you do see the list of your calendar(s) in the left pane. Right-click the troubled Google Calendar - Unsubscribe CalendarPotom len pridat opat google calendar a vyzera to byt uz bez problemov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět