Oprava Homepodu je pořádně drahá. Stojí téměř stejně jako nový reproduktor

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

avatar
13. 02. 2018 23:41

Vždy když čtu spojení Home Pod a kvalitní zvuk tak se zasměji. Miniaturní měniče připevněné k plastovému držáku a prakticky žádná ozvučnice. Ohledně opravitelnosti plně to chápu, všechno je plast, většina je lepená nebo jen zacvakávací a velký důraz na malé rozměry. Hold není nad klasický zesilovač a pasivní repro bedny, lze opravit vše a pokud člověk nemá smůlu většinou mění součástky za pár korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dnv
13. 02. 2018 17:10

u mnohých iných výrobkov iných výrobcov pozáručná oprava vychádza aj drahšie než kúpa nového výrobku,dnes keď kvantita prakticky úplne nahradila kvalitu sa už obvykle opravovať množstvo výrobkov ani neoplatí-na zakázku vyrábané súčiastky,ktorých cena pri individuálnom odbere by bola neúmerne vysoká,u mnohých ani nejaký pozáručný servis v podstate neexistuje a mnohé výrobky sú už konštruované tak,že aj pri sebeväčšej snahe sú neopravitelné,resp. urobené tak,že prípadná snaha ich opraviť obvykle znamená výrobok deštruovať,aby sa dalo nejako dostať k súčiastkám,takže sa nedivím,že u tohto konkrétneho je oprava drahá a že tam vôbec možnosť opravy je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 02. 2018 16:12

Přiznám se, že tyto problémy se svými bednami ve dřevě (věž Technics) nemám a neřeším. +15 let pracují s přehledem, bez jediného pazvuku. K PC naprosto normální od Logitech, řady jako Z625, a když umřou řeším nové. Ne, ani jedny nemají asistentku, nevím k čemu by mi u poslechu byla. Případná oprava = běžná cenová relace nebo záruka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor