MySpace coby jednu z prvních úspěšných sociálních sítí, která neodolala Facebooku a dalším, v roce 2011 koupil za zlomek ceny Justin Timberlake. Začátkem roku 2013 pak představil kompletní redesign, který má nevšední ovládání a zaměřuje se na hudebníky a spojení s uživateli.
Dle nejnovějších informací z webu Wall Street Journal se ale MySpace chlubí slušnými čísly – samozřejmě při srovnání toho, kde jsou jiné „mrtvé“ služby dnes. Měsíčně na MySpace zavítá z desktopu i mobilních zařízení přes 50 milionů unikátních uživatelů a v listopadu minulého roku bylo během jednoho měsíce dosaženo 300 milionů přehrání nabízených videoklipů.
Aktuální hlavní strana MySpace
Podle vyjádření je cílová skupina uživatelů navštěvujících MySpace ve věku 17 až 25 let. MySpace také navštěvují původní uživatelé, kteří v této platformě mají uložené staré fotky. Staré fotografie ze svého života pak vystavují na jiných sociálních sítích.
MySpace má přes miliardu založených účtů uživatelů z celého světa a v databázi přes 465 milionů emailových adres uživatelů ze Spojených států. Hlavní příjem MySpace tvoří reklama. Jaká je jeho budoucnost a zda dokáže uspět v úzce zaměřené oblasti, je ale stále otázkou.