Marketing

Na Živě.cz se tématu Marketing věnujeme průběžně. Přečtěte si tyto články a budete vědět všechno důležité.

Je sexy, pochází z Finska a neexistuje. Její fotky tvoří AI, ale vydělané peníze jsou skutečné

Je sexy, pochází z Finska a neexistuje. Její fotky tvoří AI, ale vydělané peníze jsou skutečné

17.  9.  2023| Filip Kůžel |29

SexUmělá inteligenceSociální sítě

Reklama připomíná blížící se keynote Applu, ale i Googlu. Pixel a iPhone s nostalgií vzpomínají na své začátky

Reklama připomíná blížící se keynote Applu, ale i Googlu. Pixel a iPhone s nostalgií vzpomínají na své začátky

** Google završil první část série úspěšných reklam... **...v nichž se iPhone a Pixel baví jako staří známí ** iPhone s nostalgií vzpomíná na potlesk za funkci „Slide to Unlock“

11.  9.  2023| Martin Chroust

Google neví, kdy přestat. Obchod s aplikacemi pro Android zahltily reklamy, a to je teprve začátek...

Google neví, kdy přestat. Obchod s aplikacemi pro Android zahltily reklamy, a to je teprve začátek...

** Google žije z reklam, jenže, co je moc, to už je příliš ** Nnestačí mu stávající reklamy, a přidává další ** Zvětší blok doporučených aplikací a tip na aplikaci při hledání

30.  5.  2023| Martin Chroust

Samsung šije do Applu: Novinky jsou fajn, ale dejte vědět, až začnete telefony překládat

Samsung šije do Applu: Novinky jsou fajn, ale dejte vědět, až začnete telefony překládat

** Samsung pokračuje ve srovnávací kampani s Applem ** Na Twitteru se ho ptá, kde má svá skládací zařízení ** Dalším vytýkaným nedostatkem je „jen“ 48Mpx fotoaparát

13.  9.  2022| Martin Chroust

Reklamy přichází už i na zamykací obrazovky telefonů. Co z toho bude mít uživatel?

Reklamy přichází už i na zamykací obrazovky telefonů. Co z toho bude mít uživatel?

** Na smartphony se chystá reklama ** Uživatelé ji budou mít přímo na své zamykací obrazovce ** Schovávat se bude za líbivé tapety

9.  7.  2022| Martin Miksa

Konec otravným hovorům. Od července začne platit zákaz nevyžádaného telemarketingu

Konec otravným hovorům. Od července začne platit zákaz nevyžádaného telemarketingu

** Od 1. července platí novela zákazu omezující otravný telemarketing ** Firmy vás budou moci kontaktovat jen se souhlasem předem ** Úprava se nevztahuje na firmy oslovující své stávající zákazníky

29.  6.  2022| Martin Miksa

Není voděodolnost jako voděodolnost. Samsung dostal v Austrálii obří pokutu za klamavou reklamu

Není voděodolnost jako voděodolnost. Samsung dostal v Austrálii obří pokutu za klamavou reklamu

** Před šesti lety se do řady Galaxy dostala voděodolnost IP68 ** Samsung v reklamách naznačoval využití telefonu u moře a na pláži ** Po letech dostal za klamavou reklamu přes prsty

26.  6.  2022| Martin Chroust

Zaplať a udělej si sám! Co je IKEA efekt a proč ovlivňuje i vás

Zaplať a udělej si sám! Co je IKEA efekt a proč ovlivňuje i vás

** S IKEA efektem jste se potkáváme v mnoha situacích ** Proč ochotně platíme za to, že si produkt sestavíme sami? ** Vědecké studie odhalují roušku marketingových tajemství

22.  5.  2022| Karel Kilián |71

IKEAPsychologieVěda

Twitter pro profesionály: nová platforma pro budování značky na sociální síti

Twitter pro profesionály: nová platforma pro budování značky na sociální síti

5.  10.  2021| Karel Kilián |6

MarketingTwitterSociální sítě

Deepfake ve službách marketingu. Vložili jsme Miloše Zemana do traileru nového filmu

Deepfake ve službách marketingu. Vložili jsme Miloše Zemana do traileru nového filmu

18.  8.  2021| Jakub Čížek |5

Deep FakeHudba, filmy, seriály

Pirátský marketing. Internetové tržiště nabízelo zdarma milion kradených platebních karet

Pirátský marketing. Internetové tržiště nabízelo zdarma milion kradených platebních karet

** Internetové tržiště nabízelo zdarma milion platebních karet ** 27 až 50 % publikovaných karet bylo plně funkčních ** Data obsahují čísla kreditních karet, data platnosti, CVV a jména

11.  8.  2021| Karel Kilián

Dark webPenízeÚnik dat

Tři roky s GDPR. Bolelo to, ale marketing přežil a dokonce vyspěl

Tři roky s GDPR. Bolelo to, ale marketing přežil a dokonce vyspěl

Na konci května uplynuly tři roky od okamžiku, kdy se na scéně se objevilo GDPR. Po třech letech od změny legislativy v oblasti nakládání s osobními údaji je možné tvrdit, že očekávanou pohromu nařízení nepřineslo, naopak se některé marketingové nástroje staly transparentnější a férovější vůči klientům.

| 10.  8.  2021| Jan Spěšný

Blokujete cookies? Google vymyslel, jak vám nebude opakovat reklamy | Foto: Needpix

Blokujete cookies? Google vymyslel, jak vám nebude opakovat reklamy

11.  10.  2019| Markéta Mikešová |9

MarketingGoogle

Podívejte se, kolik Andrej Babiš zaplatil Facebooku za fotku s langošem

Podívejte se, kolik Andrej Babiš zaplatil Facebooku za fotku s langošem

28.  8.  2019| Jakub Čížek |29

MarketingČeskoPolitikaFacebook

E-shop bude vypadat pro každého zákazníka jinak. Česká Samba.ai k tomu zajistí i individuální marketing (rozhovor)

E-shop bude vypadat pro každého zákazníka jinak. Česká Samba.ai k tomu zajistí i individuální marketing (rozhovor)

** Samba.ai vyvíjí chytrou marketingovou platformu pro e-shopy ** Budoucnost je v personalizaci všeho ve spojení se zákazníkem ** Firma chce vstoupit do USA

4.  4.  2019| Karel Javůrek

E-shopyStartupyRozhovory

Apple prozradil, že písmena S a R v názvu iPhonů vůbec nic neznamenají

Apple prozradil, že písmena S a R v názvu iPhonů vůbec nic neznamenají

24.  10.  2018| Markéta Mikešová |12

iPhoneApple

Celebrity a smartphony. Věříte jim používání vychvalovaných značek, nebo na marketing nedáte?

Celebrity a smartphony. Věříte jim používání vychvalovaných značek, nebo na marketing nedáte?

30.  6.  2018| Filip Kůžel,  |3

Týden mobilněMobility

Valí se na nás herní mobily. Mají co nabídnout, není to jen marketing

Valí se na nás herní mobily. Mají co nabídnout, není to jen marketing

7.  4.  2018| Filip Kůžel,  |2

Týden mobilněSmartphoneHry

Adobe vytvořilo snový nástroj pro tvůrce reklam: Master Plan sám navrhne celou kampaň

Adobe vytvořilo snový nástroj pro tvůrce reklam: Master Plan sám navrhne celou kampaň

30.  3.  2018| Markéta Mikešová |4

MarketingUmělá inteligenceAdobe