Osobně jenom nechápu v "3D" filmech jak je vyřešené to, aby když se divák zrovna "dívá po vejrech", tak mu neunikl nějaký důležitý detail, který se odehrává zrovna o 180° jinde Navíc právě i kamera je u filmů jedna z nejdůležitějších věcí a film je zkrátka dílo, které má divák jen vidět tak, jak je. Takže dělat zrovna "VR film" je podle mě něco podobného jako kdyby někdo udělal Michelangelovu sochu Davida s pohyblivými klouby s tím, že si ji každý může nastavit do podoby "jak se mu zdá nejlepší" - to už by nebylo mistrovské dílo, ale totálně s*ačka! Nebo že by třeba i jeho freska v Sixtinské kapli měla pouze namalované pozadí, ale všechny postavy byly jen na magnetických podložkách a přidávaly by se jen ty a jen na taková místa, jak by se zrovna provozovateli kaple líbilo
Přesně tak, virtuální realita má své uplatnění, ale film to určitě není. Stejně tak, jako se neuchytilo multi angle na DVD, je VR film slepá větev.
{{values.description}}
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.