Elon Musk si založil novou společnost The Boring Company jako takovou „bokovku“, které se příliš nevěnuje, přesto ve vývoji postupuje neuvěřitelně rychle. Už je k dispozici první testovací část tunelu, návrhy pro tunely pod Los Angeles a rozjetá jednání v dalších městech, kde by se tyto speciální tunely měly razit a zásadně tak změnit systém dopravy.
Protože on sám zajišťuje projektům neobvyklý marketing, rozhodl se k prodeji jednoduchých černých kšiltovek s logem The Boring Company jako vtipnou formu IHO (Initial Hat Offering, analogie s IPO či ICO u kryptoměn). Za pár týdnů jich prodal přes 30 tisíc kusů, přičemž dle oznámení jich bude vyrobeno maximálně 50 tisíc kusů.
Vzhledem k tomu, že jedna stojí 20 dolarů, znamená to už nyní příjem pro firmu v podobě 600 tisíc dolarů. I když se nejedná o nijak závratnou sumu, která by změnila chod projektu, je to určitě ukázka, že projekty Elona Muska jsou na zcela jiné úrovni a u běžných nových společností by po takových kšiltovkách jako marketingové a částečně i finanční podpoře neštěkl ani pes.