Elon Musk | Boring Company | Marketing

Elon Musk už prodal 30 tisíc kšiltovek, které mají logo jeho společnosti na ražbu tunelů

Elon Musk si založil novou společnost The Boring Company jako takovou „bokovku“, které se příliš nevěnuje, přesto ve vývoji postupuje neuvěřitelně rychle. Už je k dispozici první testovací část tunelu, návrhy pro tunely pod Los Angeles a rozjetá jednání v dalších městech, kde by se tyto speciální tunely měly razit a zásadně tak změnit systém dopravy.

Protože on sám zajišťuje projektům neobvyklý marketing, rozhodl se k prodeji jednoduchých černých kšiltovek s logem The Boring Company jako vtipnou formu IHO (Initial Hat Offering, analogie s IPO či ICO u kryptoměn). Za pár týdnů jich prodal přes 30 tisíc kusů, přičemž dle oznámení jich bude vyrobeno maximálně 50 tisíc kusů.

Vzhledem k tomu, že jedna stojí 20 dolarů, znamená to už nyní příjem pro firmu v podobě 600 tisíc dolarů. I když se nejedná o nijak závratnou sumu, která by změnila chod projektu, je to určitě ukázka, že projekty Elona Muska jsou na zcela jiné úrovni a u běžných nových společností by po takových kšiltovkách jako marketingové a částečně i finanční podpoře neštěkl ani pes.

Diskuze (3) Další článek: Talentovaný muzikant přišel o část ruky. Nyní hraje pomocí inovativní protézy

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,