Nenechte
se mást nedávnou historii 3D zobrazování - přes často ohlašované "revoluční technologie" a
"zásadní inovace" se, popravdě řečeno, zase až
tolik převratného nedělo. Pokud se na dosavadní 3D technologii totiž podíváme blíže, není toho mnoho co by dnes
nezvládla imaginární mohutně taktovaná karta se starým čipem TNT2. To co
dříve akcelerátory zvládaly v rozlišení 640x480 dnes prostě zvládají v
1280x1024... to je v pořádku, ale kde je ona slibovaná realističnost prostoru, proč dnešní
3D postavy jsou stále tak vzdálené svým lidským vzorům, proč vodní
hladina stále spíše připomíná naleštěné linoleum a stromy kartónové makety?
Dosud jsme na tyto otázky neměli mnoho odpovědí... tedy až, do okamžiku,
než začaly na povrch vyplývat nové, tentokráte skutečně převratné
renderovací a animační techniky, jež sebou přináší čip GeForce 3...
Pojďme se nyní podívat blíže, čím se nové GeForce 3 tedy liší od
starší "dvojkové" řady.
PC Tuning|3