AOL stále vydělá více na internetu přes vytáčené linky než na reklamách

Společnost AOL patřila na konci minulého století mezi nejdůležitější společnosti, které pomohly rozšířit internet v USA, tehdy samozřejmě řešený ještě přes „instalační CD“ a vytáčenou telefonní linku.

Od roku 2008 už jde ale především o společnost zaměřenou na digitální obsah. AOL ale neskončila se spoustou starší produktů, které pro své zákazníky nabízela. Jak upozornil web VentureBeat, který vycházel z finanční zprávy za poslední čtvrtletí, AOL stále vydělává na internetu přes klasické vytáčené linky, za který si účtuje kolem 500 korun měsíčně.

Za druhé čtvrtletí roku 2014 mělo AOL příjmy z internetu přes vytáčené linky přibližně 155 milionů dolarů. Překvapením je především srovnání s digitální reklamou, kterou prodává na svých obsahových webech, mezi které patří třeba Engadget, TechCrunch, Huffington Post a další. Z reklamy v rámci všech webů totiž AOL za stejné období utržilo „jen“ 144 milionů dolarů.

Pokud jde o porovnání s minulým rokem, příjem z prodeje vytáčeného internetu se propadl jen o sedm procent. AOL se ale daří například na poli vyhledávání a příjmů z reklamních platforem.

Diskuze (11) Další článek: SexFit je další chytrá elektronika na tělo, tentokrát pro intimní místa

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,