Kontextový reklamní systém Seznam Sklik se na konci prázdnin dočkal několika zajímavých vylepšení. Do reklamy tentokrát zasáhla geografie, svou kampaň tedy můžete konečně cílit pouze na určitý region. Zároveň se u reklamy může zobrazit adresa s odkazem na mapu, která se jako vložený objekt otevře přímo v bloku s inzercí.
Živnostník z Lanškrouna tedy může přinutit Sklik, aby se jeho drahocenná reklama zobrazovala pouze v jeho regionu, nikoliv zcela zbytečně surfařům z Aše.
Vložená mapa v reklamě a Sklik mapa, tedy seznam míst, odkud na seznamáckou reklamu klepáme nejčastěji
Na blogu služby Sklik najdete k tématu ještě jeden velmi pěkný obrázek – mapu „kliků“. Jak vidno, žádné překvapení se nekoná a počty kliků na reklamu v různých regionech odpovídají tamní hustotě obyvatelstva a tedy i internetové penetraci.