Já se připojím, protože jde o nějaký bug v Thunderbirdu.Mám klienta, který používá Thunderbird, přes IMAP. A chybí mu některé emaily. Přitom ve webmailu jsou vidět všechny, pokud si připojím jeho účet k sobě do Thunderbirdu vidím všechny. On ho ale v doručené poště nevidí.Co je ale zajímavé, pokud dá vyhledat v poště třeba podle odesílatele, tak mu to ten email najde a tvrdí, že je v doručené poště normálně. Dokonce v tom hledání ho označím jako nepřečtený a on pak v doručené má notifikaci na jeden nepřečtený email, ale v seznamu ho nemá. Jediné co pomohlo bylo odebrat komplet účet, odinstalovat Thunderbird, nainstalovat Thunderbird a nastavit účet znovu.Ještě dodám, že Thunderbird spravuji na cca 50 PC, problémy jsem řešil na 10 z nich, Outlook jsem měl na 600 PC a problém jsem řešil pouze na 3. Tolik asi statistika z praxe.