Canon se umístil mezi třemi nejhodnotnějšími japonskými značkami

Canon, světový lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, obsadil v prestižním japonském žebříčku „Best Global Brands 2012“ společnosti Interbrand 3. místo. Od roku 2009, kdy byl tento žebříček vyhlášen poprvé, se společnost Canon vždy umístila mezi pěti nejlepšími japonskými značkami a hodnota značky Canon stále roste.

„Zařazení mezi tři nejlepší japonské značky je důkazem naší síly,“ říká James Leipnik, šéf komunikace společnosti Canon pro Evropu, Střední východ a Afriku. „I když pro nás byl minulý rok velmi složitý vzhledem k přírodním katastrofám, opět jsme se umístili na vrcholku žebříčku. To dokazuje sílu našich produktů pro zpracování obrazu a důvěru zákazníků ve značku Canon.“

Společnost Interbrand vyčíslila hodnotu značky Canon na 11,715 miliard dolarů, což je oproti minulému roku nárůst o dvě procenta. Žebříček společnosti Interbrand hodnotí značky podle finanční síly, vlivu na rozhodování o nákupech a očekávaných příjmů a je považován za dobrý ukazatel síly značek. Pro zařazení do žebříčku musí všechny společnosti splňovat následující kritéria: Značka musí pocházet z Japonska, musí být uvedena na tokijské burze, generovat alespoň 30 % příjmů mimo Japonsko a musí být všeobecně známá.

Další článek: SkyDrive má drobná vylepšení, brzy však přijde něco velkého (oživeno)

Témata článku: , , , , ,